dijous, 1 de març del 2012

EXPOSICIÓ UNIVERSOS PARAL·LELS A BÉTERA

DE L'1 AL DE MARÇ 
Tot el mes de març visita a l’Ateneu Universos Paral·lels, una exposició d’Ignació Bernácer Alpera. L’exposició s’inaugura amb presència de l’autor.20.00. 
20H. DIVENDRES 2. Inauguració.
l'autor ens fa una  xicoteta ressenya personal

El meu nom és Ignacio Bernácer Alpera, vaig nàixer un dimarts 5 de desembre de 1961. A partir d’aquest instant, o potser abans, m’he dedicat a observar i aprendre per comprendre, amb les meues humanes limitacions, on estic, que faig ací, i que passarà més tard, i … en això estic . Gràcies
...I una explicació de la seua motivació creativa:
El meu pensament vessa per la superfície bidimensional que és el paper, i d’ací em sorgeixen les pors i els somnis. Trenque el paper, que representa la llum intensa, i cree l’ombra. Llum i ombra marquen eixe dualisme, del bé i del mal, de la vida i de la mort, que hom aprecia en la meua obra. Les formes de la natura, que afaiçonen els troncs dels arbres, els ossos i els músculs dels animals; la mà del temps, que fa que un ésser que va ser viu en fona amb les formes naturals i continue viu eternament; i la ment humana que “mecanitza” la natura. Són les claus del meu treball.
Horari d'Obertura: dijous de 19 a 21 h, divendres i dissabte de 19 a 24:00h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada